مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 04:492019-11-03اقتصادي

6590 پورت ADSL به مشترکان کردستانی واگذار شده است


مدییرعامل مخابرات منطقه کردستان گفت: در سال جاری 6 هزار و 590 پورت ADSL به مشتریان شرکت مخابرات استان کردستان واگذار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت ضمن تشریح روند و چگونگی واگذاری پورت هایADSL به مشتریان در استان، اظهار داشت: با فراهم ساختن و توسعه زیرساخت های لازم و انجام عملیات های فنی و تخصصی شرایط بهره گیری از سرویس ADSL بر بستر دیتا برای متقاضیان میسر است.

وی به اقدامات صورت گرفته درخصوص ارتقاء سطح کیفی سرویسADSL در استان اشاره کرد و افزود: افزایش و توسعه پهنای باند یکی از فعالیتهای چشمگیر و مثمرثمر مخابرات منطقه در راستای بالابردن رضایتمندی مشتریان اینترنت پرسرعت است.

حکمت اظهار داشت: هم اکنون 162 هزار و 239 پورت ADSL منصوبه در استان موجود است که شرایط واگذاری آن به متقاضیان مهیا می باشد.

وی با اعلام اینکه ارائه خدمات مخابراتی وارتباطی همسو با تکنولوژی های جدید در جهان یکی از وظایف و برنامه های دارای اولویت در منطقه کردستان است، یادآور شد: در حال حاضر 952 هزار و 49 پورت ADSL در استان توسط مخابرات به مشتریان واگذار شده که تعداد 6 هزار و 590 پورت آن در سال جاری انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6590 پورت ADSL به مشترکان کردستانی واگذار شده است

6590 پورت ADSL به مشترکان کردستانی واگذار شده است