مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 05:592019-11-03سياسي

انقلاب دوم در قاب دانشجویان انقلابی خطه آذربایجان/ استکبارستیزی سرآغاز افول آمریکا


13 آبان، روز وحدت ملی جهان اسلام در مقابل استکبار جهانی و در راس آنها آمریکاست که می توان آثار و پیامدهای آن را بعد از گذشت چند دهه از آن می توان سرآغاز افول آمریکا در حوزه های مختلف در دنیا را مشاهده کرد.

- خبرگزاری فارس از تبریز- موسی کاظم زاده: 13 آبان برگ زرینی دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران علیه استکبار جهانی است و به تعبیر سکاندار کشتی این انقلاب، خمینی کبیر(ره)، انقلاب دوم نام گرفت و از این رو اشغال لانه جاسوسی از سوی دانشجویان پیرو امام، تنها اشغال یک سفارتخانه نبود، بلکه این روز طنین شعار مرگ برآمریکا و وحدت امام و امت در راستای مبارزه با ستمگری و ستم جویی و تقابل حق و باطل است.

بنابراین 13 آبان نماد استکبارستیزی ملت ایران است که در این روز حوادث مهمی چون تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در 1343، کشتار بیرحمانه و به گلوله بستن دانش آموزان مظلوم توسط دژخیمان رژیم پهلوی در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 1358 بوده است؛ به طوریکه جایگاه این روز در کشورمان آنچنان اهمیتی داشته که بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) این روز را انقلاب دوم نام نهادند.

از این رو به دلیل اهمیت این روز و به ویژه با توجه به نامگذاری امسال به نام استکبارستیزی و مقاومت اسلامی سرآغاز افول آمریکا به سراغ جمعی از دانشجویان انقلابی، فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب دوم در قاب دانشجویان انقلابی خطه آذربایجان/ استکبارستیزی سرآغاز افول آمریکا

انقلاب دوم در قاب دانشجویان انقلابی خطه آذربایجان/ استکبارستیزی سرآغاز افول آمریکا