مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 06:362019-11-03اقتصادي

فولاد مبارکه رکورددار بهره وری در کشور


شرکت فولاد مبارکه رکورددار بهره وری در ایران و دارای فاصله 400 تنی نسبت به شرکت های برتر و استانداردهای جهانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ،مرکز اصفهان؛مدیرعامل گروه فولادمبارکه با بیان اینکه هم اکنون جمع کل اشتغال مستقیم و غیرمستقیم در گروه فولاد مبارکه به 350 هزار نفر رسیده است گفت: هم اکنون بهره وری نیروی انسانی در این شرکت از 541 هزار تن بر نفر در سال 1396 به 581 هزار تن برنفر رسیده است.

حمیدرضا عظیمیان افزود: در زنجیره تأمین مـــــواد مصرفــــــی، قطعــــات و تجهیــــزات بومی سازی شده شرکت ،دو هزارو 800 تأمین کننده ودر شبکه گسترده مشتریان هم هزارکارخانه و کارگاه به طور مستقیم و سه هزار کارخانه و کارگاه غیرمستقیم در حال فعالیت اند.

وی ادامه داد: فولاد مبارکه سهم 50 درصدی تولید فولاد در مجموعه شرکت های ایمیدرو (تولید سالانه بیش از هفت میلیون و 200 هزار تن فولاد خام) و سهم یک درصدی در تولید ناخالص داخلی و پنج درصدی در تولید ناخالص داخلی بخش صنعت همچنین عنوان دومین شرکت بورسی با 130 هزار میلیارد ریال سرمایه ثبت شده را به خود اختصاص داده است.

شرکت فولاد مبارکه بزرگ ترین تولیدکننده ورق های فولادی تخت در خاورمیانه و شمال آفریقا ( سهم 20 درصدی)و بزرگ ترین تولیدکننده آهن اسفنجی در جهان (با ظرفیت تولید 12 میلیون تن در سال) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فولاد مبارکه رکورددار بهره وری در کشور

فولاد مبارکه رکورددار بهره وری در کشور