مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 06:422019-11-03اجتماعي

تنبلی چشم، بیماری خاموش


رییس اداره بهزیستی شهرستان طارم گفت: والدین باید توجه جدی به برنامه غربال گری بینایی کودکان داشته باشند، زیرا در پیشگیری از معلولیت های ناشی از نابینایی موثر است.

- ایسنا/زنجانرییس اداره بهزیستی شهرستان طارم گفت: والدین باید توجه جدی به برنامه غربال گری بینایی کودکان داشته باشند، زیرا در پیشگیری از معلولیت های ناشی از نابینایی موثر است.

محمود عزیزی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز رسمی برنامه کشوری طرح سنجش بینایی تنبلی چشم آمبلیوپی کودکان در شهرستان طارم، اظهار کرد: جامعه هدف این طرح، همه کودکان شهری و روستایی 3 تا 6 سال است.

وی با بیان اینکه این طرح از آبان ماه آغاز و تا 15 آذرماه ادامه خواهد داشت، افزود: این طرح مهم و حیاتی که یکی از مهم ترین افتخارات سازمان بهزیستی کشور است، تاثیر به سزایی در کاهش آسیب ها و معلولیت های بصری دارد.

این مسئول ادامه داد: 19 مهدکودک و یک تیم سیار و مجرب با دستگاه ویژه و رایگان در سال 98 در شهرستان طارم متصدی اجرای طرح مذکور خواهند بود.

رییس اداره بهزیستی شهرستان طارم با اشاره به وجود روستاهای دورافتاده در طارم، یادآور شد: تیم های سیار برای غربال گری چشم کودکان در مناطق روستایی حضور خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنبلی چشم، بیماری خاموش

تنبلی چشم، بیماری خاموش