مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 06:422019-11-03اقتصادي

چرا هدفمندی یارانه کتاب از 5 استان شروع نشد؟/ آشنا: از فارس آغاز می کنیم


مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی گفت: یکی از نمایشگاه هایی که طرح هدفمندی در آن اجرایی می شود، نمایشگاه کتاب استان فارس خواهد بود که 3 تا 8 آذر برگزار می شود.

- قادر آشنا، مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی در گفت وگو با خبرنگار فارس در پاسخ به این سوال که چرا برخلاف وعده در استان های خراسان شمالی، کردستان، چهارمحال و بختیاری، لرستان و آذربایجان شرقی که در ماه مهر میزبان نمایشگاه های کتاب بودند، طرح هدفمندسازی یارانه کتاب اجرایی نشد؟ اظهار داشت: قرار با بانک عامل در نمایشگاه های استانی اینگونه بود که 5 استان را زیر بار این طرح ببریم.

همانگونه که در گزارش روز گذشته خبرگزاری فارس (اینجا بخوانید) آمد این طرح هنوز اجرایی نشده، اما این موضوع دو نکته اجرایی دارد؛ اول اینکه تفاهمنامه با بانک با تاخیر امضا شد و روز گذشته جلسه ای در این راستا داشتیم و ان شالله از نمایشگاه های آینده این طرح اجرایی می شود.

  مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی تصریح کرد: یکی از نمایشگاه هایی که طرح هدفمندی در آن اجرایی می شود، نمایشگاه کتاب استان فارس خواهد بود که 3 تا 8 آذر برگزار می شود.

ما بنا داریم طبق برنامه هم استان های برخوردار و هم کمتر برخوردار در این طرح آزموده شوندو البته قرار است در یک نمایشگاه موضوعی هم این طرح به مرحله اجرا برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا هدفمندی یارانه کتاب از 5 استان شروع نشد؟/ آشنا: از فارس آغاز می کنیم

چرا هدفمندی یارانه کتاب از 5 استان شروع نشد؟/ آشنا: از فارس آغاز می کنیم