مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 07:332019-11-03حوادث

دستگیری عامل برداشت غیر مجاز اینترنتی


رییس پلیس فتا استان فارس از دستگیری عامل برداشت غیرمجاز اینترنتی از حساب بانکی شهروند شیرازی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز به نقل از معاونت اجتماعی پلیس فارس، سرهنگ حشمت سلیمانی گفت: با مراجعه خانمی جوان به پلس فتا مبنی بر برداشت غیرمجاز 45 میلیون ریال از حساب بانکی اش، موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از کارشناسان قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در اقدامات اولیه کارشناسان این پلیس مشخص شد که متهم خواهر زاده شاکیه است و این مبالغ را صرف خرید شارژ تلفن همراه و یا خرید در بازی های رایانه ای کرده است.

سلیمانی با بیان اینکه ماموران موفق شدند متهم را شناسایی و دستگیر کنند، گفت: وی در بازجویی با دیدن ادله دیجیتال و مستندات لب به اعتراف گشود و به بزه انتسابی خود مبنی بر برداشت 45 میلیون ریال از حساب شاکی از طریق شارژ تلفن همراه و خرید در بازی های رایانه ای اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه متهم در اعترافات خود بیان داشت اطلاعات کارت بانکی شاکی را زمانی که برای ثبت نام کلاس زبان به کافی نت مراجعه کرده بود را یادداشت و سپس اقدام به چنین عمل مجرمانه کردم، به شهروندان توصیه کرد هنگام انجام هرگونه تراکنش بانکی دقت کنند که اطلاعات کارت آن ها در اختیار افراد دیگر قرار نگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل برداشت غیر مجاز اینترنتی

دستگیری عامل برداشت غیر مجاز اینترنتی