مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 07:392019-11-03سياسي

کاندیداها اخلاق سیاسی را رعایت کنند/ تأکید بر مشارکت بالا در انتخابات


نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه کاندیداها اخلاق سیاسی را رعایت کنند گفت: از همه کسانی که در چارچوب های قانونی فعالیت می کنند حمایت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان آیت الله حبیب الله شعبانی پیش از ظهر امروز در دیدار با رییس ستاد انتخابات کشور با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس در اسفندماه اظهار کرد: مردم همیشه در صحنه ایران به بلوغ سیاسی خوبی رسیده اند و با درک واقعیت های اجتماعی وظیفه خود را در ارتباط با کشور انجام داده اند.

وی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند رای مردم حق الناس است که مسئولیت حفظ این حق الناس بر عهده دست اندرکاران برگزاری انتخابات است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: گاهی از مواقع ممکن است برخی از قوانین نیازمند بازنگری باشد اما در کنار آن مکانیسم های قانونی خوبی وجود دارد که با این تفاسیر در کل نظام انتخاباتی کشور قابل دفاع است.

وی حفظ این حق و تحقق خواسته مردم باید مد نظر باشد، رعایت مسائل اخلاقی از طرف کاندیداها را موضوعی مهم قلمداد کرد و افزود: در حوزه اخلاق سیاسی نیازمند رعایت آن از طرف سیاسیون هستیم که امیدواریم تمام کاندیداها چه آنها که رأی می آورند چه آنهایی که رأی نمی آورند آن را رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیداها اخلاق سیاسی را رعایت کنند/ تأکید بر مشارکت بالا در انتخابات

کاندیداها اخلاق سیاسی را رعایت کنند/ تأکید بر مشارکت بالا در انتخابات