مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 08:002019-11-03فرهنگي

«آخرین داستان» دوازدهمین جایزه خود را در کالیفرنیا گرفت


انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر برنده جایزه بهترین انیمیشن سینمایی در کالیفرنیای آمریکا شد.

- انیمیشن سینمایی آخرین داستان به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر برنده جایزه بهترین انیمیشن سینمایی در کالیفرنیای آمریکا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استودیو هورخش، انیمیشن سینمایی آخرین داستان به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر و تولید شده در استودیو هورخش برنده جایزه بهترین انیمیشن سینمایی از ششمین جشنواره بین المللی EACG ایالت کالیفرنیا آمریکا شد.

این انیمیشن که هم اکنون در فهرست 32 اثر رقابت کننده در شاخه بهترین انیمیشن آکادمی اسکار قرار گرفته است و اکران همزمان آن در 32 کشور همچون آمریکا، روسیه، اسپانیا، سوئد، یونان و نروژ از اول سپتامبر (10 شهریور) آغاز شده، پیش از این موفق به دریافت یازده عنوان جایزه ملی و بین المللی شده است.

عناوین این جوایز بدین شرح است: سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر(اولین سیمرغ بهترین انیمیشن سینمای ایران)، سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان(پروانه زرین بهترین کارگردان بلند پویانمایی بخش بین الملل، پروانه زرین بهترین فیلمنامه بلند بخش بین الملل، جایزه ویژه هیئت داوران بخش ملی)، یازدهمین جشنواره بین المللی پویا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آخرین داستان» دوازدهمین جایزه خود را در کالیفرنیا گرفت

«آخرین داستان» دوازدهمین جایزه خود را در کالیفرنیا گرفت