مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 08:022019-11-03ورزشي

آیا نتایج کاپ آسیایی کاناپولو ملاک توزیع سهمیه جهانی است؟


رییس فدراسیون قایقرانی اعلام کرد احتمال احتساب نتایج مسابقات کاپ آسیایی کاناپولو در چین به عنوان نتایج قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی هنوز رسمیت ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر این خصوص توضیح داد.

تیم کاناپولوی مردان و زنان ایران در رقابت های کاپ آسیایی چین شرکت کردند، صحبت هایی شده مبنی بر اینکه به دلیل عدم برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا و انتخابی جهان شاید ملاک توزیع سهمیه های جهانی نتایج همین رویداد باشد، آیا این مسئله صحت دارد یا خیر؟ رییس فدراسیون قایقرانی کشورمان در پاسخ به این پرسش مهر، گفت: تیم های ایران به رقابت های کاپ آسیایی چین رفته اند اما این طور نیست که این رویداد مسابقه قهرمانی آسیا محسوب شود.

کاپ آسیایی هیچ ربطی به توزیع سهمیه ها و کسب سهمیه جهانی نداشت.

این کاپی است که چینی ها تصمیم به برگزاری آن گرفتند تا به نوعی از شرایط اصلی این رشته برای برگزاری آن در بازیهای آسیایی پیش رو رونمایی کنند تا بتوانند با قدرت بیشتری آسیا را برای برگزاری این رویداد توجیه کنند.

با توجه به اینکه مسابقات قهرمانی آسیای امسال لغو شد، تکلیف تیم های راه یافته از قاره آسیا به رقابت های جهانی چه خواهد شد؟ ، وی در این خصوص گفت: صحبت هایی شاید در این خصوص صورت بگیرد و شاید در نهایت چنین مسئله ای را به کنفدراسیون قایقرانی آسیا بقبولانند که ملا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا نتایج کاپ آسیایی کاناپولو ملاک توزیع سهمیه جهانی است؟

آیا نتایج کاپ آسیایی کاناپولو ملاک توزیع سهمیه جهانی است؟