مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 08:582019-11-03سياسي

ترویج برنامه های فرهنگی راهکار اصلی مبارزه با تکفیری ها است


برای مبارزه با تکفیر سه راه سیاسی، نظامی و فرهنگی وجود دارد که راه های سیاسی و نظامی بدون راه های فرهنگی به نتیجه نمی رسد.

- ایسنا/کردستانمرجع و فقیه عالی قدر گفت: برای مبارزه با تکفیر سه راه سیاسی، نظامی و فرهنگی وجود دارد که راه های سیاسی و نظامی بدون راه های فرهنگی به نتیجه نمی رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله مکارم شیرازی امروز یکشنبه(12 آبان) طی پیامی تصویری به همایش نقش استکبار جهانی در حمایت از جریان های افراطی و تکفیری و راه های مقابله با آن که در مرکز تبلیغات اسلامی غرب کشور در کردستان، برگزار شد، اظهار کرد: روشن است امروز بزرگترین خطر که عالم اسلام را تهدید می کند خطر تکفیری هاست و نگاه به جهان اسلام آتش برافروخته تکفیری ها را در همه جا نشان می دهد.

وی افزود: تکفیری ها برخی از کشورهای اسلامی را تبدیل به ویرانه کرده اند، در سوریه، عراق، یمن و سایر کشورهای دیگر آتشی روشن کرده اند که دامن شیعه و اهل سنت را گرفته است و این خطری برای جهان اسلام است.

این مرجع و فقیه عالی قدر عنوان کرد: خطر تکفیری ها در جاهایی که آتش روشن نشده است نیز نا امنی وجود دارد، امروز می بینیم در کشورهایی همچون ترکیه گاه و بی گاه جنایاتی می کنند و خطرهایی به راه می اندازند، این خطر در کشورهای غیر اسلامی محسوس و لذا برای کل بشریت خطر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج برنامه های فرهنگی راهکار اصلی مبارزه با تکفیری ها است

ترویج برنامه های فرهنگی راهکار اصلی مبارزه با تکفیری ها است