مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 09:062019-11-03سياسي

اندیشه تکفیر ابزاری برای رسیدن دشمنان اسلام به خواسته هایشان است


رییس دبیرخانه کنگره مقابله با گروه های تکفیری و افراطی گفت: دشمنان اسلام سعی دارند با تشکیل گروه های تکفیری و گسترش اندیشه های تکفیری راهی برای رسیدن به خواسته های خود پیدا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدحسن زمانی پیش از ظهر یکشنبه در همایش نقش استکبار جهانی در حمایت از جریان های افراطی و تکفیری و راه های مقابله با آن که در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، اظهار داشت: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران کشورهای استعمارگر هیچ مخالفتی با ادیان مختلف از جمله اسلام نداشتند اما با روی کار آمدن حکومت اسلامی در ایران کشورهای مختلف که منافع آنها به خطر افتاده بود در صدد برآمدند تا با ایجاد تفرقه این نظام را از هم بپاشند.

وی افزود: بهترین راه برای فروپاشی حکومتی اسلامی ایجاد نفاق و تشکیل گروه هایی با نام اسلام بود تا مسلمانان کشورهای اسلامی مختلف را به جان هم بیاندازند که داعش یکی از این گروه های تکفیری بود.

رییس دبیرخانه کنگره مقابله با گروه های تکفیری و افراطی ادامه داد: در ابتدای شکل گیری این گروه هر چه فریاد زدیم این گروه از مسلمانان نیستند و توسط کشورهای امریکا و اسراییل شکل گرفته اند کسی باور نداشت تا اینکه مقامات امریکایی پس از چند سال به این کار خود اعتراف کردند و حقانیت ایران در مبارزه با این گروه مشخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشه تکفیر ابزاری برای رسیدن دشمنان اسلام به خواسته هایشان است

اندیشه تکفیر ابزاری برای رسیدن دشمنان اسلام به خواسته هایشان است