مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 09:102019-11-03سياسي

جهاد دانشگاهی محصول عینی از رشد علم کشور را ارائه داده است


نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این نهاد، محصول عینی از رشد علم در کشور ارائه داده است، گفت: در راستای کمک به فعالیت های جهاددانشگاهی از توان مجلس بهره می گیریم.

- ایسنا/خراسان جنوبینماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این نهاد، محصول عینی از رشد علم در کشور ارائه داده است، گفت: در راستای کمک به فعالیت های جهاددانشگاهی از توان مجلس بهره می گیریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهاد فلاحتی، شب گذشته 11 آبان جاری در دیدار با هیئت رییسه جهاددانشگاهی خراسان جنوبی اظهار کرد: افقی که برای جهاددانشگاهی دیده می شود، بسیار گسترده است.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی بخش عمده ای از مشکلات کشور را می تواند حل کند، افزود: اگر تنها در حوزه گیاهان دارویی کار کنیم و بسته کاملی را مدیریت کنیم، بخش عمده ای از اشتغال استان حل خواهد شد.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر برندسازی محصولاتی چون زعفران و زرشک، تصریح کرد: این امر نیاز به چرخه ای از روابط بین فرد خلاق و ایده پرداز و مسئولان دارد.

وی با بیان اینکه باید طعم خدمات جهاددانشگاهی را به مردم چشاند، افزود: باید از فعالیت های جهاددانشگاهی حمایت جدی صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی محصول عینی از رشد علم کشور را ارائه داده است

جهاد دانشگاهی محصول عینی از رشد علم کشور را ارائه داده است