مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 09:252019-11-03فرهنگي

راز نقاشی های کیارستمی برملا شد


نمایشگاه نقاشی های زنده یاد عباس کیارستمی قرار است برای اولین بار در گالری گلستان به نمایش گذاشته شود؛ نقاشی هایی که به گفته لی لی گلستان زمانی برای گذران زندگی این هنرمند به فروش گذاشته شده بودند، - اما حالا از روی دیوارهای خانه های مختلف جمع آوری شده اند تا برای مدت دو هفته بعد دیگری از عباس کیارستمیِ فیلم ساز و عکاس به نمایش گذاشته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست رسانه ای نمایشگاه نقاشی های زنده یاد عباس کیارستمی در گالری گلستان، صبح روز یکشنبه (12 آبان ماه) با حضور لی لی گلستان (مدیر گالری) و محمود بهمن پور (مدیر نشر نظر) برگزار شد.

در این نشست اطاعاتی درباره نخستین نمایشگاه نقاشی های زنده یاد عباس کیارستمی و کتاب مداد عباس که به همراه این نمایشگاه منتشر شده است، ارائه شد.

در ابتدا لی لی گلستان، مجموعه دار و مدیر گالری گلستان از اهمیت نقاشی های کیارستمی سخن گفت و یادآور شد: آقای کیارستمی از دوستان قدیمی و خوب من بودند و همیشه به من افتخار می دادند و نمایشگاه عکس هایشان را در گالری گلستان به نمایش می گذاشتند.

در آن سال ها همیشه به ایشان می گفتم حیف است که نمایشگاه نقاشی نمی گذاری و او همیشه جواب می داد که باید وقت بگذارم و کارهای جدید را هم اضافه کنم که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز نقاشی های کیارستمی برملا شد

راز نقاشی های کیارستمی برملا شد