مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 09:432019-11-03سياسي

ماموستا رستمی: نقش آمریکا در تمام آشوب ها محسوس است/تکفیر نقطه مقابل اسلام است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی صبح امروز در همایش نقش استکبار جهانی در حمایت از جریان های افراطی و تکفیری و راه های مقابله آن در سنندج، اظهار کرد: در دنیای امروز که دست های ناپاک و نامحرم می خواهند با ایجاد تفرقه و جدایی در میان مسلمانان به اسلام ضربه بزنند برای مقابله با این نقشه شوم باید به قرآن و دستورات آن برگردیم.

این روحانی اهل سنت از قرآن به عنوان نقطه مشترک مسلمانان نام برد و گفت: اگر مسلمانان با دقت قرآن را مطالعه کرده و به آن عمل کنند چنین بلاهایی سر مسلمانان در برخی کشورها نمی آمد.

وی تصریح کرد: اسلام دینی است که برای همه زوایای زندگی انسان ها برنامه دارد و تکفیر در چنین دینی جایگاهی ندارد و نقطه مقابل اسلام است.

رستمی زمان شناسی و استقامت را راه مقابله با دشمنان اسلام دانست واضافه کرد که مردم کردستان به تبع ملت ایران هرگز اعتماد به آمریکا ندارند و اگر مردم کردستان در هشت سال جنگ تحمیلی، شیمیایی و آواره شدند به خاطر دشمنانی بود که از سوی آمریکا اجیر شده بودند.

وی تصریح کرد: تمام مبارزات و آشوب هایی که علیه کشورهای اسلامی شکل می گیرد و مسلمانان زیادی به خاک و خون کشیده می شوند، به آمریکا باز می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموستا رستمی: نقش آمریکا در تمام آشوب ها محسوس است/تکفیر نقطه مقابل اسلام است

ماموستا رستمی: نقش آمریکا در تمام آشوب ها محسوس است/تکفیر نقطه مقابل اسلام است