مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 10:052019-11-03سياسي

استفاده از ظرفیت دانش آموزی و دانشجویی در راهپیمایی 13 آبان قزوین


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: استفاده از ظرفیت دانش آموزان و دانشجویان در اجرای هر چه بهتر تجمع روز 13 آبان ماه ازجمله اولویت های ما در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بود، - ایسنا/قزوینرییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: استفاده از ظرفیت دانش آموزان و دانشجویان در اجرای هر چه بهتر تجمع روز 13 آبان ماه ازجمله اولویت های ما در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بود، لذا تدابیر لازم در این خصوص انجام گرفت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست هم اندیشی اصحاب رسانه با رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین به همت بسیج رسانه استان امروز 12 آبان ماه برگزار شد.

حجت الاسلام علی قابل در این نشست با بیان اینکه عذاب مستکبر بالاتر از کافر است، اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم دلیل تمرد شیطان را روحیه مستکبری و داشتن حس منیّت ابلیس عنوان کرده لذا مستکبران عالم نیز شیوه و مسلک شیاطین را در پی گرفته اند.

وی افزود: انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که توانست خارج از تمامی فرمول های دنیا و بدون تکیه به هیچ قدرتی در شرق و غرب عالم پیروز شود و در طول 40 سال بعد از پیروزی آن همچنان با قدرت بسیار به پیش رفته و دست آوردهای بسیاری را برای کشور رقم بزند اما متاسفانه دست آوردهای انقلاب اسلامی آن گونه که باید برای نسل جوان امروز تبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت دانش آموزی و دانشجویی در راهپیمایی 13 آبان قزوین

استفاده از ظرفیت دانش آموزی و دانشجویی در راهپیمایی 13 آبان قزوین