مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 10:302019-11-03اقتصادي

توسعه پایدار با صنعت بوم گردی


بوم گردی ظرفیتی جدید در گردشگری خراسان رضوی است که مسافر خسته از زرق وبرق زندگی صنعتی و ماشینی امکانی می یابد تا زیر آسمان صاف و پرستاره روستا، - ایسنا/خراسان رضوی بوم گردی ظرفیتی جدید در گردشگری خراسان رضوی است که مسافر خسته از زرق وبرق زندگی صنعتی و ماشینی امکانی می یابد تا زیر آسمان صاف و پرستاره روستا، با پدیده های بکر فرهنگی و طبیعی مناطق مختلف استان آشنا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ با رونق بوم گردی در خراسان رضوی مردم این استان می توانند از فرهنگ، آداب ورسوم وآیین های بکر و دست نخورده مناطق مختلف، غذاهای سالم و طبیعی، نحوه فعالیت روستاییان، صنایع دستی زنان و مردان روستانشین و مناظر طبیعی زیبا و دیگر جاذبه های گردشگری این مناطق بهره مند شوند.

رشد 150 درصدی اقامتگاه های بوم‎گردی در همین خصوص مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی به ایسنا گفت: تاکنون برای 110 اقامتگاه بوم گردی موافقت نامه اولیه صادر شده و حدود 75 اقامتگاه دارای پروانه بهره برداری و مشغول فعالیت هستند.

ابوالفضل مکرمی فر همچنین افزود: از ابتدای امسال تاکنون 20 اقامتگاه بوم گردی در استان خراسان رضوی افتتاح شده که رشدی بیش از 150 تا 160 درصدی داشته و تاپایان امسال نیز 40 اقامتگاه بوم گردی دیگر افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه پایدار با صنعت بوم گردی

توسعه پایدار با صنعت بوم گردی