مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 10:312019-11-03اجتماعي

اعلام خط کشی کامل مسیر های منتهی به روستا ها وراه های مرزی خواف


مسیر های منتهی به روستا ها و راه های مرزی خواف تا پایان امسال خط کشی کامل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خواف گفت: با توجه به حجم بالای تردد وسایط نقلیه در جادههای شهرستان خواف راههای اصلی حوزه استحفاظی شهرستان به طول 233کیلومتر خط کشی شد.

سعید محمودزاده افزود: اجرای این طرح خط کشی در محورهای خواف - رشتخوار به طول 76کیلومتر (امتداد خواف - سلامی باند رفت و برگشت) خواف - تایباد به طول 55کیلومتر،سه راهی نشتیفان - قاین به طول 73کیلومتر، سه راهی بیاس آباد - قاسم آباد به طول 21کیلومتر، نیاز آباد - نوار مرز به طول 8کیلومتر اتجام شد.

وی گفت: با توجه به این که کیفیت بسیار پایین آثار خط کشی به علت نبود خط کشی در راههای اصلی و فرعی در سال های گذشته مشکلاتی را برای کاربران جاده ای ایجاد کرده بود، طرح خط کشی محورهای خواف از محل اعتبارات نگهداری راههای استان انجام شد و رانندگان در محورهای اصلی از راههای ایمن برخوردار شدند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خواف ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال همه مسیرهای منتهی به روستاها و راههای مرزی حوزه استحفاظی خواف ازخط کشی کامل بهره مند شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام خط کشی کامل مسیر های منتهی به روستا ها وراه های مرزی خواف

اعلام خط کشی کامل مسیر های منتهی به روستا ها وراه های مرزی خواف