مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 10:472019-11-03سياسي

تقابل فرهنگی با جریان های تکفیری از مبارزه سیاسی و نظامی مهم تر است


رییس دبیرخانه مقابله با جریان های افراطی و تکفیری گفت: مبارزه و تقابل فرهنگی با جریان های تکفیری از مبارزه نظامی و سیاسی بااهمیت تر و عمیق تر است، - لذا این وظیفه بر دوش همه ما بوده و هرکسی در توان خود باید در این راه حرکت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن زمانی، در همایش نقش استکبار جهانی در حمایت از جریان های افراطی و تکفیری و راه های مقابله با آن که امروز، 12 آبان ماه در مجتمع نور تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: خداوند متعال در آیات قرآن کریم همواره به حفظ وحدت اسلامی و پرهیز از تفرقه تأکید کرده است.

وی با اشاره به اینکه وحدت امروز از مهم ترین واجبات دینی در اسلام بوده که مساوی با اقامه دین است، افزود: بی گمان اگر در جامعه اسلامی وحدت واجب نباشد باید همواره منتظر تفرقه و جنگ درونی بین مسلمانان باشیم که این کار دین را به سمت نابودی می کشاند.

رییس دبیرخانه مقابله با جریان های افراطی و تکفیری تأکید کرد: در عالم هستی هیچ قانون گذار و برنامه ریزی برای دین وجود ندارد چرا که فقط خداوند به تمام امور، علم کامل دارد و همچنین خداوند در قانون گذاری منفعت جامعه را در نظر می گیرد.

وی عنوان کرد: براین اساس عالمان و مراجع دینی باید از کلیات دین و قرآن، مصادیق را استنباط و استخراج کنند و بین جامعه اسلامی و مسلمانان ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقابل فرهنگی با جریان های تکفیری از مبارزه سیاسی و نظامی مهم تر است

تقابل فرهنگی با جریان های تکفیری از مبارزه سیاسی و نظامی مهم تر است