مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 10:542019-11-03سياسي

یهودیت عامل شکل گیری و پشتیبان جریان های تکفیری در جهان است


جریان های تکفیری داعش، وهابیت و سلفیت همگی به پشتوانه حمایت های یهودیت شکل گرفته اند و امروز بزرگترین حامیان این جریان ها اسراییل و امریکا هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ماموستا هاشم نوری پیش از ظهر یکشنبه در همایش نقش استکبار جهانی در حمایت از جریان های افراطی و تکفیری و راه های مقابله با آن که در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، اظهار داشت: امروز تمام تجاوزها علیه کشورهای اسلامی زیر سر یهودیت است و این دشمنی نسبت به کشورهای اسلامی با برنامه ریزی خاص از سوی سردمداران کفر دنبال می شود.

امام جمعه اهل سنت قروه ادامه داد: امروز گروه های تکفیری سلفیت و وهابیت نیز به پشتوانه یهودیان از یک سری واژه ها سوءاستفاده می کنند و با بکارگیری کلماتی مانند توحید و جهاد می خواهند مسلمانان را از دایره اسلام خارج کنند.

ماموستا نوری یادآور شد: در عمل می بینیم این گروه های تکفیری که به نام اسلام مسلمانان را به خاک و خون می کشند تاکنون حتی یک تیر نیز به سمت کشورهای غیراسلامی که کفر و فساد در آنها بیداد می کند، شلیک نکرده اند.

وی با بیان اینکه راه مقابله با تکفیر وحدت است، بیان کرد: وحدت موضوعی است که همواره مورد تاکید رهبران انقلاب اسلامی است که باید بیش از پیش به آن توجه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یهودیت عامل شکل گیری و پشتیبان جریان های تکفیری در جهان است

یهودیت عامل شکل گیری و پشتیبان جریان های تکفیری در جهان است