مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 11:252019-11-03اقتصادي

تسهیل خدمات درمانی در بیمارستان قدس اراک


استاندار مرکزی از بیمارستان فوق تخصصی قدس اراک بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این مرکز درمانی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ، مرکز اراک؛ استاندار مرکزی از بیمارستان فوق تخصصی قدس اراک بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این مرکز درمانی قرار گرفت.

آقازاده در حاشیه این بازدید گفت: بیمارستان قدس بعنوان یکی از مراکز درمانی قدیمی و خوش نام و باسابقه شهر اراک و استان مرکزی و کاملا خصوصی است که در سالهای اخیر نوسازی شده و بخشهای توسعه ای آن به سرعت افزایش یافته است.

او با توجه به بازدیدی که از بخشهای مختلف این بیمارستان از جمله بخش سی تی اسکن، ام آر آی و ماموگرافی داشت افزود: این بیمارستان، یکی از بیمارستانهای خوب با داشتن دستگاه ها و تجهیزات مجهز است که امروز نیز 9 تخت دیگر به تخت های این بیمارستان اضافه شده است.

استاندار مرکزی در ادامه به مسائل و مشکلات بیمارستان اشاره کرد و افزود: بخشی از مشکلات این مرکز درمانی مربوط به نقدینگی و مطالباتی است که از انواع بیمه ها دارد و حدود 30 میلیارد تومان از بیمه های استان طلب دارد.

آقازاده گفت: مکاتباتی که با معاون اول رییس جمهور از سوی استانداری در زمینه پرداخت مطالبات بیمارستانها و مراکز خدمات درمانی بخصوص خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان که بیمه دی ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل خدمات درمانی در بیمارستان قدس اراک

تسهیل خدمات درمانی در بیمارستان قدس اراک