مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 11:462019-11-03حوادث

کشف بیش از 2 تن انواع موادمخدر در چهارمحال و بختیاری


فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 2 تن و 90 کیلوگرم انواع موادمخدر در این استان کشف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعباس غلامزاده ظهر امروز در شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر چهارمحال و بختیاری، گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 2 تن و 90 کیلوگرم انواع موادمخدر در این استان کشف شده است.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بیش از 700 کیلوگرم از این میزان موادمخدر در پاکسازی نقاط آلوده استان بدست آمده است، افزود: بیش از یک تن و 390 کیلوگرم نیز در محورهای مواصلاتی استان کشف شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 34 طرح پاکسازی در چهارمحال و بختیاری اجرا شده است، ادامه داد: در طرح کنترل رانندگان ناوگان عمومی تست اعتیاد 38 نفر مثبت بوده، 239 خرده فروش دستگیر شدند، یک هزار و 900 نفر که یا قاچاقچی مواد هستند یا جرائم مربوط به مواد دارند دستگیر شدند و 20 باند نیز شناسایی و متلاشی شد.

غلامزاده با تاکید بر شناسایی و پلمپ 33 باب منزل و مغازه در سطح چهارمحال و بختیاری، عنوان کرد: 45 دستگاه خودرو که در حمل و جابه جایی موادمخدر استفاده می شدند نیز توقیف شدند.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: طرح های پاکسازی محیط پیرامون مراکز آموزشی به صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 2 تن انواع موادمخدر در چهارمحال و بختیاری

کشف بیش از 2 تن انواع موادمخدر در چهارمحال و بختیاری