مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 11:502019-11-03ورزشي

ساحلی بازان فوتبال به دوبی رسیدند/ هاشم پور: برای کسب بهترین نتایج آمدیم


سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران تاکید کرد: سطح مسابقات بین قاره ای مانند بازی های جهانی ساحلی بسیار بالاست.

- ساحلی بازان فوتبال به دوبی رسیدند/ هاشم پور: برای کسب بهترین نتایج آمدیم سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران تاکید کرد: سطح مسابقات بین قاره ای مانند بازی های جهانی ساحلی بسیار بالاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، عباس هاشم پور، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی در بدو ورود تیم ملی به امارات برای حضور در مسابقات جام بین قاره ای گفت: حدود یک ماه پیش موفق به کسب مدال برنز بازی های جهانی ورزش های ساحلی در قطر شدیم.

پس از آن برخی از بازیکنان به استراحت پرداختند و تعداد زیادی از ملی پوشان در قالب تیم های باشگاهی در تورنمنت باشگاهی در ترکیه حاضر شدند.

وی ادامه داد: روز گذشته یک نوبت تمرین را در تهران برگزار کردیم و به مرور تعدادی از مباحث تاکتیکی پرداختیم تا اینکه امروز صبح (یکشنبه) به امارات سفر کردیم و امشب هم یک ریکاوری مناسب خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی درباره هم گروه های تیم ملی گفت: بی تردید کارمان سخت است چرا که تیم مکزیک سابقه خوبی در فوتبال ساحلی جهان دارد و همیشه در جام جهانی حضور پیدا می کند و تیم مصر با اینکه از نظر فنی در سطح پایین تری نسبت به بازیکنانمان قرار دارد اما از نظر بدنی بسیار خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساحلی بازان فوتبال به دوبی رسیدند/ هاشم پور: برای کسب بهترین نتایج آمدیم

ساحلی بازان فوتبال به دوبی رسیدند/ هاشم پور: برای کسب بهترین نتایج آمدیم