مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 12:102019-11-03اقتصادي

ساماندهی زاینده رود باید با توریستی بودن نصف جهان همگون باشد


رییس اداره فضای سبز و مادی های شهر اصفهان با بیان اینکه شهرداری مجری لایروبی زاینده رود در شهر اصفهان است، گفت: ساماندهی زاینده رود باید با توریستی بودن نصف جهان همگون باشد.

- سید جلال عمرانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با استناد به بند دو ماده 55 قانون شهرداری ها مصوب سال 1334، ماده 1 قانون پیشگیری از خطرات سیل مصوب سال 1347 و ردیف 40904 دستور العمل اجرای بودجه و تنظیم موافقتنامه های استانی (بخشنامه شماره 53873 مورخ 08/04/94 سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور) موضوع ساماندهی، اجرای طرح های کنترل سیلاب و احیا رودخانه ها در محدوده شهری جز وظایف و تکالیف شهرداری ها است، اظهار داشت: هر سال شهرداری اصفهان موظف است که نسبت به لایروبی و علف زنی رودخانه زاینده رود از ناژوان تا بند آبشار اقدامات لازم را انجام دهد.

وی افزود: کارگران شهرداری با توجه به دبی محدود در سطح رودخانه زاینده رود و نمایان شدن علف ها و سازهای مختلف که گاه بوی نامطبوع هم ایجاد می کند مشغول لایروبی رودخانه هستند.

حساسیت ساماندهی رودخانه در شهر اصفهان رییس اداره فضای سبز و مادی های شهر اصفهان با تاکید بر اینکه ساماندهی رودخانه زاینده رود در شهر اصفهان از حساسیت ویژه ای برخوردار است، تصریح کرد: با توجه به توریستی بودن شهر اصفهان هرگونه ساماندهی مسیر رودخانه در شهر باید با دقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی زاینده رود باید با توریستی بودن نصف جهان همگون باشد

ساماندهی زاینده رود باید با توریستی بودن نصف جهان همگون باشد