مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 12:362019-11-03اقتصادي

حل مشکلات حوزه استاندارد نیازمند اجرای برنامه های آموزشی است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: حل ریشه ای مشکلات حوزه استاندارد نیازمند اجرای برنامه های آموزشی در مدارس است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله عبدالکریم عابدینی ظهر یکشنبه در دیدار نیره پیروزبخت رییس سازمان ملی استاندارد کشور اظهار کرد: برنامه های تربیتی و آموزشی از دوران مدرسه کمک می کند تا مشکلات حوزه استاندارد به صورت ریشه ای برطرف شود و مساجد و آموزش و پرورش می توانند در تحقق این هدف محور قرار گیرند.

وی اضافه کرد: انسان سازی اولین مقوله ای است که می باید برای پیشبرد اهداف استاندارد به آن توجه شود چرا که هر چه قوانین صفت و سخت هم تدوین شود، باز هم ممکن است شخصی فراقانونی عمل کرده و به کشور خسارت وارد کند.

آیت الله عابدینی در ادامه به تاریخ استاندارد و کیفیت محصولات تولیدی در جهان اسلام اشاره کرد و افزود: جهان اسلام تاریخ درخشانی در تولید کالاهای با کیفیت دارد و امروز نیز اگرچه اقدامات بسیار خوبی در این عرصه صورت گرفته است اما لازم است برای رسیدن به جایگاه واقعی بیشتر تلاش کنیم.

امام جمعه قزوین توجه هر چه بیشتر به بازارهای جهانی و داخلی کالای حلال را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: کشور ما ظرفیت های بسیار زیادی در تولید و عرضه محصولات حلال نظیر ژلاتین به بازارهای کشورهای اسلامی دارد و تحقق این هدف نگاه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات حوزه استاندارد نیازمند اجرای برنامه های آموزشی است

حل مشکلات حوزه استاندارد نیازمند اجرای برنامه های آموزشی است