مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 12:422019-11-03سياسي

سبک زندگی اسلامی بسط توحید و غرب کفر و بی خدایی است


نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با بیان اینکه امروز با رقابت 2 سبک زندگی مواجه هستیم، تاکید کرد که سبک زندگی ما بسط توحید و سبک زندگی غربی کفر و بی خدایی است تاکید کرد که در عرصه رقابت بین این دو سبک زندگی نمی توان تنها به شعار بسنده کرد.

- ایسنا/فارسنماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با بیان اینکه امروز با رقابت 2 سبک زندگی مواجه هستیم، تاکید کرد که سبک زندگی ما بسط توحید و سبک زندگی غربی کفر و بی خدایی است تاکید کرد که در عرصه رقابت بین این دو سبک زندگی نمی توان تنها به شعار بسنده کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله لطف الله دژکام، یکشنبه 12 آبان در جمع گروهی از دانش آموزان بسیجی استان فارس که به مناسبت 13 آبان برگزار شد، گفت: بحثی که الان ما درگیر آن هستیم و به صورت جدی رخ نموده، رقابت 2 سبک زندگی است.

از یک طرف طرح تحول بنیادی آموزش و پرورش و در مقابل طرح 2030 قرار دارد و در این رقابت نمی شود فقط شعار داد.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه تمدن اروپایی و آمریکایی قصد دارد یک سبک زندگی را به جهان تحمیل کند، گفت: در مقابل سبک زندگی که ما مدعی آن هستیم، سبک زندگی اسلامی ایرانی است و در رقابت بین این دو سبک زندگی ادامه دهندگان راه شهید فهمیده باید خود را نشان دهند تا سبک زندگی که ما مدعی آن هستیم را اجرا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبک زندگی اسلامی بسط توحید و غرب کفر و بی خدایی است

سبک زندگی اسلامی بسط توحید و غرب کفر و بی خدایی است