مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 13:082019-11-03سياسي

نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در مدارس روز 13 آبان


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش با بیان اینکه یوم الله 13 آبان یک روز ملی است و تنها به دانش آموزان تعلق ندارد از آحاد ملت ایران دعوت کرد در راهپیمایی روز ملی استکبارستیزی مثل همیشه حضوری گسترده داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا کاظمی گفت: یوم الله 13 آبان ماه روز ملی استکبارستیزی است و روزی است که حوادث بسیار سرنوشت سازی را در دل خود جای داده است و از جهات مختلف نماد پایداری و مقاومت ایرانیان در مقابل استکبار جهانی است از سوی دیگر این روز را نماد مقاومت، استکبارستیزی و تسلیم ناپذیری ملت ایران در مقابل آمریکای جهان خوار می دانیم.

وی ادامه داد: هرکدام از حوادثی که در یوم الله 13 آبان رخ داده این است که استکبار را درهم شکسته و بی شک در پیروزی، تداوم و استمرار انقلاب شکوهمند اسلامی نقشی بی بدیل داشته است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیرآموزش وپرورش خاطرنشان کرد: تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در سال 1343 و شهادت دانش آموزان در سال 1357 زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی بود و از همه مهم تر تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 1358 بود که از مهم ترین رخدادهای تاریخ سازی بود که در واقع مهر بطلانی بر همه دخالت های استکبار در سرزمین عزیزمان ایران زد و به نظر می رسد فلسفه نام گذاری انقلاب دوم به این روز از سوی امام خمینی(ره) شایسته و بسیار بزرگ بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در مدارس روز 13 آبان

نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در مدارس روز 13 آبان