مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 13:452019-11-03سياسي

فردا زنگ استکبارستیزی در همه مدارس طنین انداز می شود


معاون پرورشی و فرهنگی بابیان اینکه یوم الله 13 آبان یک روز ملی است و تنها به دانش آموزان تعلق ندارد از آحاد ملت ایران دعوت کرد در راهپیمایی 13 آبان مثل همیشه حضوری گسترده داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا کاظمی گفت: یوم الله 13 آبان ماه روز ملی استکبارستیزی است و روزی است که حوادث بسیار سرنوشت سازی را در دل خود جای داده است و از جهات مختلف نماد پایداری و مقاومت ایرانیان در مقابل استکبار جهانی است از سوی دیگر این روز را نماد مقاومت، استکبارستیزی و تسلیم ناپذیری ملت ایران در مقابل آمریکای جهان خوار می دانیم.

وی ادامه داد: هرکدام از حوادثی که در یوم الله 13 آبان رخ داده است هیمنه استکبار را درهم شکسته و بی شک در پیروزی، تداوم و استمرار انقلاب شکوهمند اسلامی نقشی بی بدیل داشته است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیرآموزش وپرورش خاطرنشان کرد: تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در سال 1343 و شهادت دانش آموزان در سال 1357 زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی بود و از همه مهم تر تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 1358 بود که از مهم ترین رخدادهای تاریخ سازی بود که در واقع مهر بطلانی بر همه دخالت های استکبار در سرزمین عزیزمان ایران زد و به نظر می رسد فلسفه نام گذاری انقلاب دوم به این روز از سوی امام خمینی(ره) شایسته و بسیار بزرگ بود و اگر تسخیر لانه جاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا زنگ استکبارستیزی در همه مدارس طنین انداز می شود

فردا زنگ استکبارستیزی در همه مدارس طنین انداز می شود