مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 15:002019-11-03ورزشي

گیلان قهرمان سومین دوره مسابقات اسپوکس قهرمانی کشور


تیم های مردان و بانوان گیلان مقتدرانه به مقام قهرمانی سومین دوره مسابقات اسپوکس قهرمانی کشور دست یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سومین دوره مسابقات قهرمانی اسپوکس مردان و بانوان کشور، انتخابی تیم ملی با حضور 278 ورزشکار در سالن مجموعه ورزشی حسین رضازاده اردبیل برگزار شد.

این رقابت ها در سه ماده کیناکه، آکیناکه دوبل و سوسر با حضور 140 ورزشکار مرد و 138 ورزشکار بانو در شش رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید، بزرگ سالان و پیشکسوتان برگزارشده و تیم گیلان در هر دو بخش مردان و بانوان به مقام قهرمانی دست یافت.

در بخش مردان در ماده آکیناکه، یونس هاشم پور در رده سنی امیدها به مقام قهرمانی، همایون گیتی پسند در رده سنی نونهالان، عبدالرضا سمیعی در رده سنی نوجوانان، محمدامین مسافر در رده سنی امیدها و کامیاب هدایتی در رده سنی بزرگ سالان به مقام نایب قهرمانی و اسماعیل رنجبر در رده سنی پیشکسوتان و محمدمعین ملک زاده در رده سنی نوجوانان به مقام سومی دست یافتند.

در ماده آکیناکه دوبل، عبدالرضا سهیمی در رده سنی نوجوانان، پارسا حیدری در رده سنی جوانان، محمدامین مسافر در رده سنی امیدها و اسماعیل رنجبر در رده سنی پیشکسوتان به مقام نایب قهرمانی و کامیاب هدایتی در رده سنی بزرگ سالان به مقام قهرمانی دست یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان قهرمان سومین دوره مسابقات اسپوکس قهرمانی کشور

گیلان قهرمان سومین دوره مسابقات اسپوکس قهرمانی کشور