مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 16:042019-11-03سياسي

اعتلای فرهنگ عمومی نیازمند عزم جدی مسؤولان و مشارکت مردم است


استاندار قم اعتلای فرهنگ عمومی در استان را نیازمند عزم جدی مسؤولان و جلب مشارکت مردم دانست و گفت: دستگاه های مسؤول در این حوزه باید نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در جلسه قرارگاه 19 دی استان قم که با دستور اعتلای فرهنگ عفاف و حجاب در استان قم در سالن جلسات حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، طی سخنانی با بیان اینکه در زمینه عفاف و حجاب خلا قانونی نداریم افزود: در طول 40 سال گذشته فرایندها در این زمینه مشخص شده اند.

استاندار قم با بیان اینکه فعالیت ها در زمینه عفاف و حجاب در دو دسته اقدامات سلبی و ایجابی قابل انجام هستند گفت: این دو باید در کنار یکدیگر انجام شوند.

سرمست با تاکید بر اینکه 26 دستگاه دولتی و حاکمیتی در حوزه فرهنگ عمومی دارای مسؤولیت هستند افزود: به یک اقدام فراگیر و جمعی در حوزه فرهنگی نیاز داریم و هر دستگاهی باید بر اساس وظایف قانونی پاسخگو باشد و از فرافکنی پرهیز کنیم.

وی با تاکید بر هم افزایی بین دستگاه های مسؤول در این راستا خاطرنشان کرد: در صورتی در تحقق برنامه های فرهنگی موفق خواهیم بود که عزم عمومی در بین مسؤولین قوای مختلف رخ دهد.

سرمست همچنین مردمی کردن و درونی سازی فرهنگ عفاف و حجاب در بین مردم را ضمانت اجرایی برنامه های مسؤولان دانست و تصریح کرد: اقناع عمومی برای ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتلای فرهنگ عمومی نیازمند عزم جدی مسؤولان و مشارکت مردم است

اعتلای فرهنگ عمومی نیازمند عزم جدی مسؤولان و مشارکت مردم است