مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 17:502019-11-03اقتصادي

جریمه 137 میلیارد ریالی یک شرکت تولید قند در تبریز


سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از جریمه 137 میلیارد ریالی یک شرکت تولیدی قند به دلیل عرضه خارج از شبکه 2 هزار تن شکر سهمیه ای در تبریز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی یاسر رایگانی گفت: با اجرای طرح تشدید کنترل بازار و مبارزه با تخلفات اقتصادی برای یک شرکت تولیدی قند در تبریز به دلیل عرضه خارج از شبکه و گران فروشی در این اداره کل پرونده تشکیل شد.

وی افزود: با توجه به بررسی های صورت گرفته مشخص شد این شرکت یک هزار تن شکر برای تبدیل به قند از طرف شرکت بازرگانی دولتی ایران بر اساس حواله صادره سهمیه دریافت کرده تا با نرخ مصوب آن را عرضه کند و همچنین یک هزار تن دیگر نیز با استفاده از برگ و مهر یک شرکت قند دیگر دریافت کرده است.

رایگانی ادامه داد: پس از استعلام های لازم مشخص شد سهمیه ای که به نام هر دو شرکت گرفته شده است فاقد پروانه بهره برداری است و جمعا این شرکت دو هزار تن شکر دریافت کرده که بدون تبدیل به قند و به صورت عرضه خارج از شبکه آن را به فروش رسانده است.

وی گفت: شرکت متخلف 350 تن شکر نیز از سهمیه استانی دریافت کرده است و ضمن تبدیل به قند بدون رعایت ضوابط قیمت گذاری بالاتر از نرخ مصوب در استان عرضه کرده و مرتکب تخلف گران فروشی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 137 میلیارد ریالی یک شرکت تولید قند در تبریز

جریمه 137 میلیارد ریالی یک شرکت تولید قند در تبریز