مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 20:342019-11-03ورزشي

تثبیت جایگاه تکواندوکاران ایران در رنکینگ المپیکی


تکواندوکاران ایران بعد از حضور در دو تورنمنت گرندپری صوفیه و بین المللی بلگراد جایگاه خود را در رنکینگ المپیکی حفظ کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سایت رسمی فدراسیون جهانی تکواندو رنکینگ المپیکی تکواندوکاران در ماه نوامبر را اعلام کرد که آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی جایگاه ماه قبل خود را حفظ کرده و سجاد مردانی با یک پله نزول، به رده پنجم رفت.

در رده بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی، آرمین هادی پور نماینده وزن 58- کیلوگرم کشورمان با کسب مدال برنر مسابقات گرندپری صوفیه و نقره تورنمنت بلگراد با 340/81 امتیاز جایکه خود را در رده چهارم جدول تثبیت کرد.

فرزان عاشورزاده دیگر تکواندوکار کشورمان که در صوفیه به نشان برنز دست یافت با 173/27امتیاز همچنان در رده بیست و سوم جای دارد.

در وزن 68- کیلوگرم میرهاشم حسینی که در صوفیه توفیقی در کسب مدال نداشت و در بلگراد هم به نشان طلا دست یافت، با تصاحب مدال طلا گرندپری ژاپن و297/78 امتیاز در رده ششم باقی ماند.

سروش احمدی دیگر نماینده ایران در این وزن با برنز گرندپری صوفیه و طلای بلگراد با 237/82 امتیاز دو پله صعود کرد و به رده دوازدهم رسید.

امیرمحمد بخشی نیز با 173/62 امتیاز یک پله صعود کرد و به رده نوزدهم آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تثبیت جایگاه تکواندوکاران ایران در رنکینگ المپیکی

تثبیت جایگاه تکواندوکاران ایران در رنکینگ المپیکی