مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 22:522019-11-03سياسي

13 آبان نقطه عطفی در تاریخ مبارزاتی ایران است


رییس مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: 13 آبان در تقویم جمهوری اسلامی به عنوان نقطه عطفی در تاریخ مبارزاتی ایران است.

- سیداحسن علوی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: رخدادها و حوادث سرنوشت ساز سیزدهم آبان ماه، یادآور برگی از تاریخ ضدامریکایی و ضداستکباری ملت بزرگ ایران است که با دادن خون بهترین جوانان خود، شکست اردوگاه فکری و محاسباتی نظام سلطه را رقم زده است.

وی افزود: 13 آبان در تقویم جمهوری اسلامی به عنوان نقطه عطفی در تاریخ مبارزاتی ایران است.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان نشانه وحدت و انسجام مردم ایران در راستای حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب است.

وی گفت: با توجه به اینکه آمریکا و برخی کشورهای همراه آن همیشه در حال ایجاد فتنه، تنش و آشوب در منطقه هستند با حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان متوجه می شوند که مردم ایران همیشه پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و مقاومت و پایداری می کنند و از دستاوردهایی که در طول تاریخ انقلاب بدست آورده اند حفاظت می کنند.

علوی تاکید کرد: حضور دانشجویان و دانش آموزان در راهپیمایی ها به عنوان نسل آینده کشور که قرار است مدیریت کشور را در دست می گیرند می تواند بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 آبان نقطه عطفی در تاریخ مبارزاتی ایران است

13 آبان نقطه عطفی در تاریخ مبارزاتی ایران است