مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 05:142019-11-04فرهنگي

جشنواره موسیقی نواحی از جای دیگر نیامده و ریشه در کرمان دارد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت:ما هیچ زمانی به استان های دیگر تعرض نکرده و جشنواره ای را از استان دیگر نگرفته ایم و جشنواره موسیقی نواحی از جای دیگر نیامده و ریشه در کرمان دارد همانطور که جشنواره شعر رضوی با ربع قرن سابقه از استان کرمان آغاز شد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت:ما هیچ زمانی به استان های دیگر تعرض نکرده و جشنواره ای را از استان دیگر نگرفته ایم و جشنواره موسیقی نواحی از جای دیگر نیامده و ریشه در کرمان دارد همانطور که جشنواره شعر رضوی با ربع قرن سابقه از استان کرمان آغاز شد.

محمد علیزاده صبح امروز 13 آبان ماه در نشست خبری پیرامون برگزاری دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران 16 تا 19 آبان ماه جاری در کرمان با ابراز خوشحالی از اینکه کرمان پایگاه اصلی یکی از سه جشنواره مهم موسیقی کشور است، افزود: از سال 78 نخستین دوره جشنواره برگزار و پایگاه اصلی آن کرمان بوده است.

علیزاده با اشاره به اینکه در برگزاری جشنواره موسیقی نواحی در سال های 83 تا 90 وقفه طولانی وجود داشته و جشنواره برگزار نشد، تصریح کرد: از جشنواره نهم در سال 95 تلاش کردیم هر ساله جشنواره را به صورت منظم برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره موسیقی نواحی از جای دیگر نیامده و ریشه در کرمان دارد

جشنواره موسیقی نواحی از جای دیگر نیامده و ریشه در کرمان دارد