مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 05:442019-11-04پزشكي

بیمارستان نمازی رکوردار پذیرش بیشترین بیماران اورژانسی در شیراز


رییس مرکز پایش مراقبتهای درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در شش ماهه اول امسال 15 هزار و 992 درخواست پذیرش اعزام بیمار از طریق سامانه MCMC این دانشگاه رسیدگی و ثبت شده است.

- ایسنا/فارس رییس مرکز پایش مراقبتهای درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در شش ماهه اول امسال 15 هزار و 992 درخواست پذیرش اعزام بیمار از طریق سامانه MCMC این دانشگاه رسیدگی و ثبت شده است.

دادور، دوشنبه 13 آبان در ارائه گزارشی پیرامون پذیرش بیماران اورژانسی در بیمارستان های مختلف شیراز گفت: بیشترین پذیرش در بیمارستان های نمازی، مطهری و مرودشت بوده و عمده بیماری ها نیز قلبی و عروقی و تصادفات گزارش شده است.

وی ادامه داد: به درخواست پذیرش 32 هزار و 584 بیمار از سایر بیمارستان ها در سال 97 که تنها 26 هزار و20 نفر تنها نیاز به پذیرش در بیمارستان داشتند، اشاره کرد و گفت: در شش ماهه نخست امسال نیز 15هزار و 992درخواست اعزام بستری بیمار از طریق سامانه MCMC این دانشگاه رسیدگی شده است.

این مقام مسئول هدف از راه اندازی مرکز آنلاینMCMC را به منظور تکریم بیشتر ارباب رجوع، پایش مراقبت های درمانی برای کنترل و نظارت برعملکرد اورژانس های بیمارستانی ورسیدگی به شکایات و فعالیت های درمانی مطرح کرد و ادامه داد: ایده راه اندازی و آغاز فعالیت این مرکز در کشور مربوط به دانشگاه علوم پزشکی شی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان نمازی رکوردار پذیرش بیشترین بیماران اورژانسی در شیراز

بیمارستان نمازی رکوردار پذیرش بیشترین بیماران اورژانسی در شیراز