مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 05:492019-11-04بين الملل

شکایت از 3 سازمان آمریکا برای استفاده از فناوری شناسایی چهره


«اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا» از اف بی آی، اداره مبارزه با مواد مخدر و وزارت دادگستری این کشور شکایت کرده و ادعا می کند این سازمان ها موارد دقیق استفاده از شناسایی چهره را اعلام نمی کنند.

- اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا از اف بی آی، اداره مبارزه با مواد مخدر و وزارت دادگستری این کشور شکایت کرده و ادعا می کند این سازمان ها موارد دقیق استفاده از شناسایی چهره را اعلام نمی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا (ACLU) از چند سازمان دولتی در این کشور به دادگاه شکایت کرده است.

این اتحادیه ادعا می کند سازمان های مذکور درباره درخواست های آزادی اطلاعات که با شفافیت اجرای قانون استفاده از فناوری شناسایی چهره مرتبط است، پاسخی ارایه نمی کنند.

ACLUدر این شکایت ادعا می کند در ژانویه 2019 درخواست آزادی اطلاعات را به 3 سازمان دولتی آمریکا (وزرات دادگستری، اف بی آی و اداره مبارزه با مواد مخدر) ارسال کرده است.

در این درخواست از سازمان های مذکور خواسته شده تا به طور دقیق مشخص کنند از فناوری های شناسایی چهره در چه زمان، چه مکان و به چه شکلی استفاده شده است.

در شکایت نامه آمده است: ایجاد چنین سوابقی کمک می کند شیوه های استفاده از فناوری های احراز هویت بیومتریک و ردیابی آنان در دولت برای عموم مردم قابل درک شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت از 3 سازمان آمریکا برای استفاده از فناوری شناسایی چهره

شکایت از 3 سازمان آمریکا برای استفاده از فناوری شناسایی چهره