مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 05:512019-11-04سياسي

معافیت جمعیت هلال احمر از پرداخت مالیات


نمایندگان مجلس با پاسخ مثبت به استفساریه ای درباره معافیت جمعیت هلال احمر به عنوان سازمانی که بودجه آن از طریق دولت تأمین می شود، موافقت کردند.

- خبر تکمیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداوسیما به نقل از خانه ملت، نمایندگان در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به طرح استفساریه بند (2) ماده (2) قانون مالیات های مستقیم با 168 رأی موافق، 17 رأی مخالف و 4 رأی ممتنع از مجموع 216 نماینده حاضر در جلسه با پاسخ این استفساریه موافقت کردند.

در سوال این استفساریه آمده است که آیا جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مشمول حکم بند (2) ماده (2) قانون مالیات های مستقیم اصلاحی مصوب 27/11/1380 می شود که در پاسخ آن آمده است: بلی، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مشمول حکم بند (2) ماده (2) قانون مذکور است.

گفتنی است در ماده 2 قانون مالیات های مستقیم آمده اشخاص زیر مشمول پرداخت مالیات های موضوع این قانون نیستند:1- وزارتخانه ها و موسسات دولتی؛2- دستگاه هایی که بودجه آن ها به وسیله دولت تأمین می شود.

3- شهرداری ها و دهیاری ها.

آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست آقای مسعود پزشکیان نائب رییس اول مجلس آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیت جمعیت هلال احمر از پرداخت مالیات

معافیت جمعیت هلال احمر از پرداخت مالیات