مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 06:062019-11-04سياسي

افول موریانه وار آمریکا را شاهد هستیl


یک کارشناس مسائل سیاسی بابیان اینکه افول موریانه وار آمریکا را شاهد هستیم، گفت: دشمنی نظام سلطه با انقلاب اسلامی ایران حاصل به خطر افتادن منافع مادی آنان در جهان بوده و انهدام پهپاد آمریکایی و توقیف نفتکش انگلیسی نشان از ضعف استکبار جهانی است.

- ایسنا/قزوین یک کارشناس مسائل سیاسی بابیان اینکه افول موریانه وار آمریکا را شاهد هستیم، گفت: دشمنی نظام سلطه با انقلاب اسلامی ایران حاصل به خطر افتادن منافع مادی آنان در جهان بوده و انهدام پهپاد آمریکایی و توقیف نفتکش انگلیسی نشان از ضعف استکبار جهانی است.

الماس پویامنش کارشناس مسائل سیاسی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: استکبار یک تعبیر قرآنی است و در قرآن کلمه استکبار با عنوان فرد مستکبر، گروه مستکبر و دولت مستکبر به کار رفته است؛ مستکبرین افرادی هستند که قصد دخالت در امور انسان ها را دارند و به هر شکل ممکن برای حفظ منافع خود تلاش می کنند.

وی ادامه داد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، استکبار یک شبکه سرمایه داری و استعمارگری است که در سطح دنیا شناخته شده و مظهر آن هم حکومت آمریکا، سیاستمداران و سرمایه داران صهیونیست است.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: مبارزه با سلطه گری و استقلال خواهی برجسته ترین وجه اشتراکی است که انقلاب اسلامی ایران آن را دنبال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افول موریانه وار آمریکا را شاهد هستیl

افول موریانه وار آمریکا را شاهد هستیl