مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 06:532019-11-04بين الملل

سنتکام، حمله به کاروان نظامی آمریکا در سوریه را تأیید کرد


سازمان تروریستی سنتکام، حمله شبه نظامیان تحت رهبری ارتش ترکیه به کاروان نظامی آمریکا در شمال شرقی سوریه را تأیید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سازمان تروریستی سنتکام (فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکا)، امروز (دوشنبه)، حمله به کاروان نظامی آمریکا در شمال شرقی سوریه را تأیید کرد.

بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رییس مرکز آشتی سوریه در این مورد گفت: از طریق خط ارتباطی اجتناب از برخورد [به ما اطلاع داده شد] که یک ستون نیروهای آمریکایی که از جاده ام 4 به سمت مرز عراق می رفته، در 6 کیلومتری غرب تل تمر از طرف اراضی تحت کنترل شبه نظامیان ارتش آزاد سوریه که طرفدار ترکیه هستند، هدف حمله قرار گرفته است.

رتش ترکیه ماه گذشته به بهانه مقابله با تروریست ها و ایجاد یک منطقه امن برای اسکان آوارگان سوری ، در مناطق تحت کنترل شبه نظامیان کرد در شمال سوریه، عملیات نظامی آغاز کرد.

آنکارا شبه نظامیان کرد را تهدیدی برای امنیت ملی خود توصیف کرده و می گوید این گروه ها باید از مناطق مرزی سوریه و ترکیه دور شوند.

هرچند عملیات نظامی ترکیه در پی دو توافق آتش بس با آمریکا و روسیه از دو هفته پیش به صورت رسمی متوقف شده، اما شبه نظامیان کرد مستقر در شمال سوریه می گویند ارتش ترکیه و گروه هک ارتش آزاد که تحت فرماندهی آنکاراست، همچنان برخی مناطق را در شمال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنتکام، حمله به کاروان نظامی آمریکا در سوریه را تأیید کرد

سنتکام، حمله به کاروان نظامی آمریکا در سوریه را تأیید کرد