مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 07:032019-11-04اجتماعي

جان باختن 500 نفر در تصادفات سیستان و بلوچستان از ابتدای امسال تا کنون


علت 85 درصد تصادف های امسال این استان عامل انسانی است به همین سبب باید با فرهنگ سازی و ارائه آموزش های عمومی از طریق رسانه ها به کاهش حوادث رانندگی کمک کرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: علت 85 درصد تصادف های امسال این استان عامل انسانی است به همین سبب باید با فرهنگ سازی و ارائه آموزش های عمومی از طریق رسانه ها به کاهش حوادث رانندگی کمک کرد.

احمدعلی موهبتی در کمیسیون مدیریت اجرایی حمل و نقل سیستان و بلوچستان افزود: بر اساس بررسی های انجام شده بر خلاف تصور عامه جاده ها تنها سه درصد و خودروها حدود 12 درصد از علل تصادف ها را تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه در هفت ماه نخست امسال حدود 500 نفر در سیستان و بلوچستان جان خود را از دست داده اند، افزود: علاوه بر مدنظر قرار دادن آموزش و فرهنگ سازی در برنامه های دستگاههای اجرایی باید از ظرفیت رسانه ها و صاحبان تریبون در این زمینه بهترین بهره را برد چرا که واژگونی و برخورد دو وسیله با یکدیگر با 46 درصد عامل تصادفات امسال این استان را به خود اختصاص داده اند.

به نقل از استانداری استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه فاصله این استان از نظر داشتن بزرگراه با میانگین کشوری بسیار زیاد است گفت: با وجود اینکه تاثیر جاده در تصادفات استان بسیار اندک است اما باید تلاش شود ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان باختن 500 نفر در تصادفات سیستان و بلوچستان از ابتدای امسال تا کنون

جان باختن 500 نفر در تصادفات سیستان و بلوچستان از ابتدای امسال تا کنون