مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 07:082019-11-04پزشكي

4سلامتکده طب سنتی در مشهد آماده بهره برداری است


رییس دانشکده طب مکمل و ایرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آماده بهره برداری بودن 4سلامتکده طب سنتی در مشهد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، دکتر مهدی یوسفی اظهار کرد: به منظور دسترسی عموم مردم به خدمات تخصصی طب سنتی و مکمل تاکنون چهار سلامتکده طب سنتی با مدل مشارکت بخش خصوصی و دانشکده طب مکمل و ایرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد راه اندازی شده و چهار سلامتکده دیگر نیز آماده بهره برداری است.

وی خاطر نشان کرد: در کلینیکها و سلامتکده های طب ایرانی و مکمل، تمامی خدمات مورد نیاز توسط اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارائه می شود.

این مسوول با بیان اینکه در حال حاضر خدمات طب ایرانی و مکمل در دو کلینیک واقع در بیمارستان امام رضا(ع) و قائم(عج) و چهار سلامتکده با حضور دانش آموختگان این رشته و اعضای هیات علمی ارائه می شود افزود: تلاش می شود به منظور گسترش خدمات و افزایش دسترسی مردم به خدمات استاندارد، تعداد سلامتکده های طب سنتی در مشهد افزایش یابد.

رییس دانشکده طب مکمل و ایرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص سابقه فعالیت این دانشکده گفت: این دانشکده از سال 89 با مصوبه شورای دانشگاه فعالیت خود را آغاز کرد و در این مدت 10دوره پذیرش دانشجو برگزار شده و در حال حاضر 60دانشجو در حال تحصیل و 8نفر نیز دانش آموخته شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4سلامتکده طب سنتی در مشهد آماده بهره برداری است

4سلامتکده طب سنتی در مشهد آماده بهره برداری است