مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 07:252019-11-04فرهنگي

گله های کارگردان فیلم «بی وزنی»


کارگردان فیلم «بی وزنی» ناعدالتی در اکران را دلیل خیلی از نارضایتی ها، رفتن ها و فیلم نساختن ها در سینمای ایران دانست و این پرسش را مطرح کرد که چرا مخاطب خاموش به سالن ها کشیده نمی شود؟ - کارگردان فیلم بی وزنی ناعدالتی در اکران را دلیل خیلی از نارضایتی ها، رفتن ها و فیلم نساختن ها در سینمای ایران دانست و این پرسش را مطرح کرد که چرا مخاطب خاموش به سالن ها کشیده نمی شود؟ مهدی فرد قادری که در انتظار اکران فیلم دومش با نام بی وزنی است، یادداشتی را به طور اختصاصی در اختیار ایسنا گذاشته که در آن نوشته است: این روزها در انتظار اکران بی وزنی دومین فیلم سینمایی ام پس از جاودانگی هستم.

جاودانگی در بیش از 30 فستیوال بین المللی به نمایش در آمد، اما در ایران اکران خوبی را تجربه نکرد و در تلاش هستم تا بتوانم با کمک تهیه کننده محترم بی وزنی (مرتضی شایسته) اکران بهتری برای فیلم جدیدم داشته باشم.

لابه لای تنش های ذهنی یک فیلمساز که در بلاتکلیفی اکران فیلمش است داشتم به احوالات سینمای ایران فکر می کردم و به فیلمسازان بزرگ که هر کدام کجا هستند و چرا!؟ ناصر تقوایی که فیلم نمی سازد، کیانوش عیاری و محسن امیریوسفی مدام توقیف می شوند، بهمن فرمان آرا و فرزاد موتمن بیش از یک سال است در انتظار اکران فیلم هایشان هستند، داریوش مهرجویی و مسعود کیمیایی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گله های کارگردان فیلم «بی وزنی»

گله های کارگردان فیلم «بی وزنی»