مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 07:282019-11-04بين الملل

ممنوعیت استفاده از برقع برای زنان عربستانی در جشنواره گردشگری ریاض


رویکرد مسؤولان عربستانی درباره بهترین پوشش زنان عربستانی در جشنواره گردشگری ریاض دردسرساز شده و اکنون پس از ده ها سال پوشیدن بدون جنجال چادر عربی در عربستان، - حضور زنان نقاب دار در این جشنواره ممنوع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری الجزیره، سما الحارثی، مدیرکل یکی از شرکت هایی که در جشنواره گردشگری ریاض شرکت دارد، اعلام کرد، پس از مشاهده نحوه برخورد مدیریت جشنواره ریاض با زنان برقع پوش، همکاری این شرکت با شرکت ورزشی سلا ی عربستان متوقف شد.

سما الحارثی تاکید کرد: مدیریت جشنواره ریاض در برابر دیدگان جهان به عربستان توهین کرده و نظارتی بر مدیریت آن وجود ندارد.

الحارثی گفت: شرکت بانی جشنواره گردشگری ریاض از من خواست به زنان روبنده دار اجازه ورود ندهم و دختران برگزارکننده مراسم نیز باید لباس رسمی امروزی پوشیده و اجازه پوشیدن چادر عربی و عبا را ندارند.

برای موضعگیری های آنها، زنان روبنده دار و آنهایی که چادر می پوشند، متاسفم، تلاش های ما برای گرفتن حق آنها و آغاز تحقیقی در این زمینه ادامه دارند.

مریم الحازمی، یکی از مسؤولان برگزاری این جشنواره نیز با انتشار تصاویر زنده ای، تماس شرکت برگزار کننده با او برای همکاری را نشان داد، در این تصاویر زمانی که الحازمی برای کار حاضر شد و او را دیدند، برخی مسؤولان از جمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت استفاده از برقع برای زنان عربستانی در جشنواره گردشگری ریاض

ممنوعیت استفاده از برقع برای زنان عربستانی در جشنواره گردشگری ریاض