مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 08:002019-11-04سياسي

آیین گرامیداشت روز جهانی میراث دیداری و شنیداری برگزار می شود


آیین گرامیداشت روز جهانی میراث دیداری و شنیداری با تأکید بر شعار یونسکو مبنی بر «پیوند با گذشته از طریق صداها و تصاویر» به همت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار می شود.

- آیین گرامیداشت روز جهانی میراث دیداری و شنیداری با تأکید بر شعار یونسکو مبنی بر پیوند با گذشته از طریق صداها و تصاویر به همت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، این مراسم با حضور اشرف بروجردی – رییس کمیته ملی حافظه جهانی یونسکو در ایران،علی اصغر مونسان - وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری،رمضانعلی موسوی مقدم - قائم مقام سازمان صدا و سیما و آقای اسوتکوفسکی، رییس دفتر منطقه ای یونسکو برگزار می شود.

همچنین در این آیین شاهد حضور برخی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران، مدیران فرهنگی سازمان ها و مراکز مرتبط، اصحاب هنر و رسانه، اساتید ارتباطات و نیز پژوهشگران و علاقمندان میراث دیداری شنیداری هستیم.

قرائت پیام دبیرکل یونسکو و پخش قدیمی ترین صداهای ضبط شده در رادیو ایران از جمله برنامه های پیش بینی شده در ابتدای این آیین است.

در ادامه با توجه به میراث موسیقایی غنی اقوام ایرانی و بازنمایی عناصر فرهنگی اقوام در قالب موسیقی و صوت، گروه لیان به رهبری محسن شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین گرامیداشت روز جهانی میراث دیداری و شنیداری برگزار می شود

آیین گرامیداشت روز جهانی میراث دیداری و شنیداری برگزار می شود