مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 08:082019-11-04سياسي

افول آمریکا، دیروز شعار و امروز به یک بستر عملیاتی تبدیل شده است


افول آمریکا اگر دیروز شعار بود امروز به یک بستر عملیاتی تبدیل شده است امروز بیش از 20 سال است که در منطقه خاورمیانه گرفتار شده و هرآنچه دست و پا می زند بیشتر در این باتلاق فرو می رود.

- ایسنا/کرمان وزیر اسبق امور خارجه گفت: افول آمریکا اگر دیروز شعار بود امروز به یک بستر عملیاتی تبدیل شده است امروز بیش از 20 سال است که در منطقه خاورمیانه گرفتار شده و هرآنچه دست و پا می زند بیشتر در این باتلاق فرو می رود.

منوچهر متکی امروز در مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان ماه در کرمان گفت: امروز در کشور ما حوادثی نمایانگر است که منشا حرکت و تحولی عظیم و دارای پیامی پویا و زنده برای همیشه است.

وزیر اسبق امور خارجه با بیان این مطلب که دانش آموزان و دانشجویان ما در این سالیان طولانی مبارزه و در 13 آبان اوج انقلاب اسلامی با لبیک به امام خویش، شراکت خود را قهرمانان به نمایش گذاشته اند، تصریح کرد: ابتدا باید به این پرسش پاسخ داد که حادثه 13 آبان چرا اتفاق افتاد؟ آمریکایی ها در 22 بهمن ماه سال 57 باید آب توبه بر سر می ریختند و دست از توطئه و خیانت بر می داشتند اما از سپیده دم پیروزی انقلاب برابر اسناد موجود، لانه جاسوسی آمریکایی ها، یک لحظه از توطئه و خیانت برای براندازی انقلاب نوپای جمهوری اسلامی دست برنداشت و تنها 13 آبان پاسخی به سلسله اقداماتی بود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افول آمریکا، دیروز شعار و امروز به یک بستر عملیاتی تبدیل شده است

افول آمریکا، دیروز شعار و امروز به یک بستر عملیاتی تبدیل شده است