مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 08:202019-11-04دانش

جزییات ارائه دروس جبرانی زبان و روش تحقیق به دانشجویان


معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل ارائه درس جبرانی زبان تخصصی و روش تحقیق برای دانشجویان دوره کارشناسی ارشد رشته های گروه علوم انسانی و هنر را ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دستورالعمل ارائه درس جبرانی زبان تخصصی و روش تحقیق برای دانشجویان دوره کارشناسی ارشد رشته های گروه علوم انسانی و هنر را به واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه ابلاغ کرد.

خسروپناه در این دستورالعمل تأکید کرده به منظور تقویت توان پژوهشی دانشجویان در دوره های کارشناسی ارشد، ارائه دروس جبرانی زبان تخصصی و روش تحقیق برای دانشجویان دوره های کارشناسی ارشد رشته های گروه علوم انسانی و هنر شامل درس جبرانی زبان تخصصی به ارزش دو واحد نظری و درس جبرانی روش تحقیق به ارزش دو واحد نظری است.

براساس بندهای این دستورالعمل، دانشجویانی که درس روش تحقیق را در مقطع کارشناسی مرتبط با مقطع کارشناسی ارشد گذرانده باشند، نیازی به گذراندن این درس در قالب درس جبرانی در دوره کارشناسی ارشد ندارند و چنانچه دروس زبان تخصصی و روش تحقیق در برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد موجود باشد، دانشجویان نیازی به گذراندن این دروس ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ارائه دروس جبرانی زبان و روش تحقیق به دانشجویان

جزییات ارائه دروس جبرانی زبان و روش تحقیق به دانشجویان