مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 08:532019-11-04سياسي

دلایل مهم عدم سازش با آمریکا باید برای نسل جوان بازگو شود


جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) گفت: دلایل مهم و تاریخی عدم سازش نظام جمهوری اسلامی با آمریکا باید برای نسل جوان و دانش آموزان بازگو شود.

- اهواز - جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) گفت: دلایل مهم و تاریخی عدم سازش نظام جمهوری اسلامی با آمریکا باید برای نسل جوان و دانش آموزان بازگو شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین غیب پرور پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی 13 آبان در اهواز اظهار کرد: ما هیچ گاه با آمریکا ساز نمی کنیم چرا که برای این کار دلایل فراوانی داریم.

وی با اشاره به این دلایل عنوان کرد: این دلایل مهم و تاریخی باید برای نسل جوان و دانش آموزان این کشور بازگو شود که چرا نظام جمهوری اسلامی ایران به دنبال سازش با آمریکا نیست.

سردار غیب پرور تصریح کرد: اختلاف ما با رژیم آمریکا از سرنگونی دولت مصدق تاکنون آغاز شده است.

از سوی دیگر زمانی که انقلاب اسلامی در ایران پیروز شد، دولت آمریکا به انقلاب نوپای مردم ایران دهان کجی کرد چرا که تحمل روی کار آمدن یک نظام مقتدر و اسلامی در کشوری که حیاط خلوت آنها بوده است، را ندارد.

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) افزود: رژیم بعث عراق با حمایت رژیم ایالات متحده آمریکا هشت سال جنگ را بر این مردم مظلوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل مهم عدم سازش با آمریکا باید برای نسل جوان بازگو شود

دلایل مهم عدم سازش با آمریکا باید برای نسل جوان بازگو شود