مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 09:142019-11-04اقتصادي

از هر 5 زوج، 1 زوج با ناباروری روبرو هستند


مدیر مرکز درمان ناباروری ابن سینا گفت: در حال حاضر از هر پنج زوج در کشور، یک زوج با مشکل ناباروری درگیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی صادقی تبار مدیر مرکز درمان ناباروری ابن سینا در نشست نقد و بررسی آسیب شناسی تابوانگاری ناباروی که صبح امروز در این مرکز برگزار شد، گفت: با توجه به زندگی صنعتی و شهرنشینی و همچنین محدودیت های اقتصادی، شاهد افزایش سن ازدواج و کاهش تمایل زوجین به فرزندآوری هستیم.

وی با بیان اینکه به دلیل کاهش جمعیت کشور، باید با این عوامل و زمینه ها مقابله کنیم، افزود: در حال حاضر از هر پنج زوج، یک زوج درگیر ناباروری هستند و مسئله حائز اهمیت در این زمینه، توجه به جمعیت کشور و سلامت روان افراد درگیر با ناباروری است.

صادقی تبار تصریح کرد: در ناباروری باید نگاه افراد و خانواده ها را تغییر دهیم چرا که این موضوع به معنای ناتوانی جنسی نیست و در توسعه یک جامعه، جوان بودن رده سنی بسیار اهمیت دارد.

مدیر مرکز درمان ناباروری ابن سینا درباره داروهای درمان ناباروری نیز توضیح داد: داروهای موجود در کشور، همان داروهای استانداردی است که در دیگر کشورها موجود است.

داروهای تولید داخل نیز در کنار داروهای خارجی وجود دارد و خوشبختانه سازمان بیمه بسیاری از این داروها را تحت پوشش خود قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از هر 5 زوج، 1 زوج با ناباروری روبرو هستند

از هر 5 زوج، 1 زوج با ناباروری روبرو هستند