مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 09:452019-11-04بين الملل

سران کوبا و ونزوئلا مواضع «دار و دسته ترامپ» را رد کردند


روسای جمهور کوبا و ونزوئلا طی سخنرانی در یک کنفرانس به میزبانی هاوانا، مواضع مداخله جویانه آمریکا در امور آمریکای لاتین و همچنین اتهام زنی های واشنگتن علیه کوبا و ونزوئلا را رد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سران کوبا و ونزوئلا با سخنرانی در اختتامیه کنفرانس سه روزه به میزبانی هاوانا با موضوع مقابله با تهاجمات آمریکای امپریالیست علیه حکومت های مترقی در جهان ، مواضع واشنگتن و دار و دسته ترامپ در کشورهای آمریکای لاتین را محکوم کردند.

بنا بر نوشته خبرگزاری رویترز ، این کنفرانس با حضور بیش از 1300 کنشگر عمدتا اهل آمریکای لاتین در پایتخت کوبا با عنوان شکست دادن نئو لیبرالیسم و حمایت از دموکراسی برگزار شد.

میگل دیاز کانل رییس جمهور کوبا و نیکلاس مادورو همتای ونزوئلایی او در نطقی که از طریق تلویزیون های دولتی پخش شدند، اتهام زنی ها به هاوانا و کاراکاس درباره دست داشتن آنها در ناآرامی ها و اعتراضات در شیلی و برخی دیگر از مناطق آمریکای لاتین را به سخره گرفتند.

رویترز در گزارش خود می نویسد: به نظر می رسد که هدف از حضور مادورو (در این کنفرانس) ارائه این سیگنال بوده که کوبا به رغم تلاش های ایالات متحده و دیگر کشورهای غربی و آمریکای لاتین برای ترغیب هاوانا به رها کردن متحد استراتژیک خود، کوبا چنین کاری انجام نخوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سران کوبا و ونزوئلا مواضع «دار و دسته ترامپ» را رد کردند

سران کوبا و ونزوئلا مواضع «دار و دسته ترامپ» را رد کردند