مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 10:152019-11-04اقتصادي

مشترکین کم مصرف صنعتی دراستان قزوین 10 میلیارد تومان پاداش گرفتند


معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: مشترکینی که بیشترین همکاری را در مدیریت مصرف برق داشتند 10 میلیارد و 800 میلیون تومان پاداش گرفتند.

- سید محمد قافله باشی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با بررسی عملکرد نهایی برنامه های پاسخگویی بار در سال جاری شرکت توزیع برق قزوین به صورت همزمان موفق به کاهش 106 مگاوات انرژی برق و کسب رتبه اول در گروه سوم شد.

وی بیان کرد: همچنین در عملکرد برنامه 24 ساعته، برنامه جابه جایی تعطیلات هفتگی صنایع رتبه اول کشور و در برنامه های مولدهای خود تامین طرح های صنعتی رتبه سوم کشور کسب شد که این موفقیت با بکارگیری بیش از 100 نفر از نیروهای صف و ستادی در ایام اوج بار تابستان و مشارکت بیش از 2200 مشترک مجهز به کنتور هوشمند محقق شده است.

قافله باشی تصریح کرد: در خصوص میزان پاداش اختصاص داده شده برنامه های پاسخگویی بار به مشترکینی که بیشترین همکاری را در مدیریت مصرف برق با شرکت توزیع داشته اند بالغ بر 10 میلیارد و 800 میلیون تومان پاداش پرداخت شده که نسبت به سال قبل 3 برابر شده است.

وی افزود: بیش از 95 درصد این پاداش به صاحبان صنایع و واحد های تولیدی استان تعلق گرفته که در این راستا پس از شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد و استان فارس در رده سوم کشوری قرار گرفته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشترکین کم مصرف صنعتی دراستان قزوین 10 میلیارد تومان پاداش گرفتند

مشترکین کم مصرف صنعتی دراستان قزوین 10 میلیارد تومان پاداش گرفتند