مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 10:202019-11-04اجتماعي

فراخوان تکمیل اطلاعات ودیعه گذران حج تمتع 99 اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معاون سازمان حج و زیارت از اعلام فراخوان تکمیل اطلاعات ودیعه گذران حج تمتع خبر داد؛ بر همین اساس ودیعه گذاران حج تمتع باید برای تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند، - معاون سازمان حج و زیارت از اعلام فراخوان تکمیل اطلاعات ودیعه گذاران حج تمتع سال 99 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معاون سازمان حج و زیارت از اعلام فراخوان تکمیل اطلاعات ودیعه گذران حج تمتع خبر داد؛ بر همین اساس ودیعه گذاران حج تمتع باید برای تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند، بسیاری از ودیعه گذاران در سامانه اطلاعات خود را به روز کردند، اما به دلیل عدم تکمیل اطلاعات تمامی ودیعه گذران حج تمتع، سازمان حج و زیارت امسال نیز فراخوان تکمیل اطلاعات ودیعه گذاران حج تمتع را اعلام کرده است.

اکبر رضایی معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت درخصوص همین موضوع اظهار کرد: برخی از متقاضیان حج تمتع اطلاعات خود را تکمیل کرده اند، اما هنوز بسیاری از ودیعه گذاران برای به روز رسانی اطلاعات به سامانه رزرو مراجعه نکرده اند.

وی با بیان اینکه نام نویسی از متقاضیان حج تمتع سال 99 از بین افرادی که اطلاعات خود را تکمیل کردند صورت می گیرد، افزود: هدف اصلی از این اقدام ارتباط بهتر با زائران حج تمتع و ارسال پیامک به منظور اطلاع رسانی مناسب از فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان تکمیل اطلاعات ودیعه گذران حج تمتع 99 اعلام شد

فراخوان تکمیل اطلاعات ودیعه گذران حج تمتع 99 اعلام شد